Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za info, jsem vděčný za jakékoliv informace z oblastí, kterým moc nerozumím. Já to tak dělám se vším, pokud ale někdo nezná nenbo nemá zboží, kouknu na web Slevomat, či Heureka a srovnám produkty a cenu a už nakupuju.

Poslední investice byla vodní lux, pro někoho málo, pro mě poměrně hodně, stál 3500 Kč:

https://www.obchody24.cz/vysavac-zelmer-aquawelt-plus-vc-7920-0-sp

jeden den si to objednal, druhý den jsem ho měl doma (fakt), s Českou poštou... a spokojenost

0 0
možnosti
Foto

nic nekupuju bez nějakého doporučení, nebo recenze, nebo zkušenosti...

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 922x
Celý svůj profesní život jsem pracoval v pojišťovnách, nyní vedu PRVNÍ KLUBOVOU pojišťovnu. Měl jsem možnost sledovat, jak se vyvíjí pojišťovací trh a jaké má jeho nastavení důsledky pro zákazníky. Na blogu se věnuji některým aspektům pojišťovnictví. Doufám, že tím pomohu přispět ke zvýšení povědomí o tom, na co je dobré při uzavírání pojistek myslet.

Seznam rubrik