Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

.. aneb zákon velkých čísel v praxi ;-D

0 0
možnosti
LB

Fakt?No já si sklo připojistil,stálo to pár stovek, a za pár měsíců jsem měnil čelní sklo...Bez pojištění bych zaplatil 17 990,-Kč.Jo dobře vyhozené peníze...

1 0
možnosti
KL

ono je třeba to udelat obracene (pokud to jde). jak se objevi prasklina, utikat do pojistovy a sklo pojistit. pote idealne vydrzet nejake 3 mesice, protože do te doby by vam pojistovna zaplatila jen polovinu.

0 2
možnosti
PK

P12e41t40r 85K10l18i66m13e48š

11. 5. 2016 11:12

No a přesně kvůli takovým lidem máme my ostatní dražší pojistné ;-O

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
LN

...statistika je hezká věc ale....za posledních 6 let mám druhé auto...u prvního jem sklo měnil asi po 80 tis km (rozšiřující se puklina od kraj skla)...u drhého mám najeto kousek pod 60 tis...a sklo jsem už měnil dvakrát...pokaždé kámen doprostřed čelního skla....neopravitelné neb v zorném poli řidiče....takže

...babo raď....:-/

1 0
možnosti
VV

Dobrý den , mám najeto cca 1,5 mil km --- sklo chodí nárazově , ale ten udávaný průměr sedí

1 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 922x
Celý svůj profesní život jsem pracoval v pojišťovnách, nyní vedu PRVNÍ KLUBOVOU pojišťovnu. Měl jsem možnost sledovat, jak se vyvíjí pojišťovací trh a jaké má jeho nastavení důsledky pro zákazníky. Na blogu se věnuji některým aspektům pojišťovnictví. Doufám, že tím pomohu přispět ke zvýšení povědomí o tom, na co je dobré při uzavírání pojistek myslet.

Seznam rubrik