Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

vynikající článek, jedná se..jak správně řečeno ..o vnitřní konflikt zájmů. Tento konflikt zájmů je u všech pojišťoven a tedy i u zdravotních v tom případě, že se z nich stanou akciové společnosti a jejich hlavní činností je vydělávání peněz pro akcionáře. Pak totiž takto organizované pojišťovny ztratí svou původní funkci.

Vedl jsem debaty na toto téma již několikrát, ale díky za info, že s tím někdo něco dělá. Já mám naopak jistou, i když velmi starou a tedy mlhavou informaci o tom, že Nixon byl jeden z těch, kteří vyrobili ze zdravotních pojišťoven firmy na výrobu peněz pro několik málo zainteresovaných.

Šlo totiž o to, lidem říkat, že pojišťovny mají málo peněz a musí se zvyšovat poplatky...a tím lidem odebírat peníze....a to je jen forma projevu zásadního pravidla vládnutí...UDRŽOVAT NÁROD V PŘIMĚŘENÉ CHUDOBĚ....ve školství se dějě něco podobného a to je druhý zákon vládnutí...UDRŽOVAT NÁROD V PŘIMĚŘENÉ TUPOSTI...tak se vládne...podle mne je nutné začít vládnout jinak ...a dát lidem všechny relevantní informace, ..pokud tyto neohrožují bezpečnost státu a lidí

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 922x
Celý svůj profesní život jsem pracoval v pojišťovnách, nyní vedu PRVNÍ KLUBOVOU pojišťovnu. Měl jsem možnost sledovat, jak se vyvíjí pojišťovací trh a jaké má jeho nastavení důsledky pro zákazníky. Na blogu se věnuji některým aspektům pojišťovnictví. Doufám, že tím pomohu přispět ke zvýšení povědomí o tom, na co je dobré při uzavírání pojistek myslet.

Seznam rubrik