- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím, kde jste přišel na to, že se okno mění jednou za 25 let. Já jezdím relativně hodně (30 tis. km za rok) a za posledních 7 let jsem čelní sklo měnil čtyřikrát a jednou zadní. Vždy bylo na výměnu kvůli větší prasklině.
Tak to jste statistická výjimka. Naprostá většina českých řidičů nenajezdí za rok víc jak 15 tisíc kilometrů. A jak jsem psal v předchozím textu (http://orawski.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=519455), defekt na skle vás potká statisticky jednou za 100 tisíc kilometrů, ve 3 případech ze 4 ale jde prasklina zcelit.
Pojištění čelního skla se vyplatí těm, kdo uplatní škodu, a těm, kteří je poskytují. Je to obecná vlastnost všech pojištění. Pojišťovna klientovi nenabídne produkt, který se jí nevyplatí, ergo pojištěným, kteří škodu neuplatní, se také nevyplatí. Až si velká část pojištěnců nechá vyměnit čelní sklo, pojišťovny na něm začnou tratit, toto pojištění přestanou nabízet a bude po problému.
"připojištění skel se naprosté většině řidičů nevyplatí"
Mám poměrně jednoduchou otázku - Které pojištění (případně připojištění) se naprosté většině řidičů vyplatí?