Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PU

P87e39t24r 33U94h87e52r

24. 5. 2016 15:42

Nevím, kde jste přišel na to, že se okno mění jednou za 25 let. Já jezdím relativně hodně (30 tis. km za rok) a za posledních 7 let jsem čelní sklo měnil čtyřikrát a jednou zadní. Vždy bylo na výměnu kvůli větší prasklině.

0 0
možnosti
Foto

Tak to jste statistická výjimka. Naprostá většina českých řidičů nenajezdí za rok víc jak 15 tisíc kilometrů. A jak jsem psal v předchozím textu (http://orawski.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=519455), defekt na skle vás potká statisticky jednou za 100 tisíc kilometrů, ve 3 případech ze 4 ale jde prasklina zcelit.

0 0
možnosti
LV

Pojištění čelního skla se vyplatí těm, kdo uplatní škodu, a těm, kteří je poskytují. Je to obecná vlastnost všech pojištění. Pojišťovna klientovi nenabídne produkt, který se jí nevyplatí, ergo pojištěným, kteří škodu neuplatní, se také nevyplatí. Až si velká část pojištěnců nechá vyměnit čelní sklo, pojišťovny na něm začnou tratit, toto pojištění přestanou nabízet a bude po problému.

0 0
možnosti
HP

"připojištění skel se naprosté většině řidičů nevyplatí"

Mám poměrně jednoduchou otázku - Které pojištění (případně připojištění) se naprosté většině řidičů vyplatí?

2 0
možnosti
LV

Správná otázka. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 922x
Celý svůj profesní život jsem pracoval v pojišťovnách, nyní vedu PRVNÍ KLUBOVOU pojišťovnu. Měl jsem možnost sledovat, jak se vyvíjí pojišťovací trh a jaké má jeho nastavení důsledky pro zákazníky. Na blogu se věnuji některým aspektům pojišťovnictví. Doufám, že tím pomohu přispět ke zvýšení povědomí o tom, na co je dobré při uzavírání pojistek myslet.

Seznam rubrik